Allt tuffar på.

Barnen växer och utvecklas precis som de ska i sin korrigerade ålder. Det känns härligt. Nu är småtrollen drygt 14 månader/ 11 månader korrigerat. Det är så härligt att följa med dem dagligen och vara med om alla bus. För bus gör de, det lovar jag.



De kryper fort nu, har gjort det en månad ungefär, och överallt är dem. Långa armar har de fått också. Men det är bara härligt. Jag har stora tjejer nu.

Igår busade vi så jag höll på att skratta ihjäl mig. De har börjat tycka det är roligt att jag jagar dem. Framförallt Elsa fattar och skrattar högt innan hon kryper iväg. När Stefans kom hem igår så kröp hon upp i hans famn när jag jagade henne. Sötnos. Angelica sitter kvar men skrattar gott när jag säger att jag ska komma och ta henne.

Nu börjar det bli lite gnälligt här så dags att roa knoddarna.



Kommentarer
Postat av: Barbro

Muores pigor

2013-05-16 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0