Nu är vi på gång.

Nu händer det grejer med de små. De snurrar som sjutton fram och tillbaka från mage till rygg och tvärtom. De masar framåt och bakåt, de sitter stadigt och har börjat försöka klättra upp mot oss när vi sitter på golvet bredvid dem, de har börjat ställa sig i krypställning och framförallt Angelica är på gång och tränar idag.





Elsa passade på att busa med sin faster.




Fast hon försöker också.

De är jätteduktiga att sitta själva i badet så jag eller Stefan kan bada själva med dem.


Det känns så roligt att iaktta allt de gör just nu. Älskade små troll.

Vi har varit på pulkaåkning också.


Sen min nya favorit:


Gott!

Idag har vi varit på sjukhuset för att kolla upp Angelicas ögon igen. Jag hade hjälp av Sandra. Mycket uppskattat och trevligt. Dock så kunde läkaren inte titta ordentligt i ögonen så vi måste tillbaka för att ge henne lugnande så hon blir groggy en stund så de har möjlighet att kika. Men vi slipper söva henne i alla fall. Jippi... Jaja, det är väl bra att de kollar upp det ordentligt.

Nu har jag verkligen jättebebisar! Storlek 68 börjar bli tajt så vi kör på 74 nu. Vad hände? Jag hänger inte med riktigt.

Om inte ens en månad är de ett år. Ett år. Ett år sen livet blev upp och ner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0