Upptagen dag...

Denna dag har det varit fullt upp och jag har haft lite smågriniga barn idag. De har även turats om att sova så själv har det inte hunnits slappna av. Det har varit en riktigt tuff dag för de små. När de väl sovit så har de varit oroliga och vaknat och varit ledsna, så deras sömn har nog inte varit den bästa.

När vi gick på prommis så blåste det hemskt. Elsa sov gott i vagnen men Angelica höll mig sällskap, hon låg och tittade på världen.



Jag går ofta samma väg när jag prommar, strandvägen hela vägen ner till gamla Matboa. Är det dåligt väder, som idag där jag höll på att blåsa bort, så går jag hem igen. Ofta med stopp på affären. Är det fint väder brukar jag gå längre, till exempel östibyn. Utsikten efter strandvägen är underbar:




Nu dags att sova. Får se hur kul natten blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0