Regn och rusk.

För första gången provar jag blogga från mobilen. Jag älskar faktiskt min mobil, men säg inget åt Stefan. När min gamla mobil xperia x10 mini pro la av då var han så generös och gav mig sin mobil, samsung galaxy s2. Givetvis innebar detta att han vat tvungen att köpas en ny... Han slog till med en S3:a. Men jag är inte bitter.

Hur man infogar bilder i bloggen via mobil vet jag faktiskt inte. Får klura och se om det ens går.

Idag är det verkligen skitväder ute. Det blåser och regnar. Fy. Glöm allt jag skrev igår om att jag inte är trött. Huff. Huvudvärk och trött idag. Flickorna verkar inte piggare utan är ganska trötta dem med. Blir en lugn soffmysardag. Nu ska jag vila innan det är dags att amma igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0