Mina prinsessor på träningsläger!

Att vara ensam med barnen fungerar. Det är lite tufft och jag räknar ner varje timme tills deras far kommer hem, men det går ändå bättre än jag förväntat mig. De börjar bli stora, imorgon blir mina vackra töser 6 månader. Tiden sen de föddes har gått väldigt fort men ändå väldigt sakta. Deras tre och en halv första månader spenderades på sjukhuset och vi har hunnit vara hemma ca två och en halv månad.
 

Dagens bild på mina fina. Angelica till vänster och Elsa till höger.
 
Även om de är 6 månader så räknas de utvecklingsmässigt från sin korrigerade ålder som är 2 ½ månad. Så sitta med stöd är härligt för då ser man världen bättre.
 
 
Morgongymnastik! Angelica vänder sig inte än men jag håller upp huvudet höööögt!
 
 
Elsa tränar hårt! och vips:
 
 
så har hon snurrat runt.
 
 
 
Det är härligt med dessa små fina. De är ganska glada på dagarna och vi myser på här hemma. Inte så många knop blir gjorda, men det behövs inte. Vi lever på kärlek. Disken och tvätten får vänta till helgerna då vi är två vuxna hemma.
 
Nu är det dags att packa ihop oss och gå till svärmor på middag. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0