Finbsök

Idag hade jag finbesök av Anna från Åmsele. Hon och hennes lilla Bertil, 4 månader, kom och hälsade på. Det var riktigt trevligt att träffas och surra och bara umgås i lugn och ro hemma. Jag och Stefan hade gjort ost- och skinpaj igår som vi åt till lunch idag. Mina bebisar var riktiga mösnterbarn och sov i vagnen medan  jag åt. Halleluja! Första gången på mycket länge jag kunde äta i lugn och ro och med båda mina händer.
 
Idag var det BVC-besök för mina fina döttrar. De växer på bara fint och följer sina kurvor bra. Skönt!
 
Så här fina är vi i våra ovareller som vi växt i och snart ur. Elsa t.v. och Angelica t.h.
 
Elsa väger 5370 g och är 57,5 cm lång. Angelica väger 5970 g och är 58,4 cm lång. 4
 
Nu vaknar barnen efter en halvtimmes lur så nu är det bara att vara en bra mamma. Matdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0