De sover själva i vagnen!

En salig mamma här! Vi har varit på en långpromenad. Det var härligt väder ute.
 
 
Vi var ute i cirka 1 ½ timme och gick. Okej, ett stopp för handling men det hör till.

Här handlar jag:
Ica nära Matboa.
 
Det var en skön promenad och vädret var toppen. Barnen sov skönt. Jag fullkomligt ÄLSKAR min nya vagn, Teutonia team cosmo. Den fungerar lika bra på asfalt som på mjuk grusväg. Visst, den skakar en hel del när det är rullgrus, men det gör väl alla vagnar? Barnen sover då sött i den. Faktum är att jag varit hemma i snart en halvtimme, och de sover än! Och vagnen står alldeles still och jag har inte rört den sen vi kom hem. Det finns hopp!! Men snart lär de väl vakna, men det är ju ändå härligt! Sen vi kom hem har jag hunnit pysska i tvättstugan, tömma diskmaskin, packa in varor, gå på toa - själv!, och annat. Helt sagolikt. Utmanar ödet och sätter mig vid datorn. Hehe.
 
Så här snygg är förresten denna tvillingmorsa idag:
 
 

Jag är modern snart. Min utväxt har snart vuxit nog långt för att vara inne... Hehe... Borde klippa mig. Men när ska man hinna? Nej, jag får slänga upp det i en knut istället. Duger bra det med, några månader till.
 
Jaja, nu gick larmet. Det var ju det jag förstod. Men jag hann sitta här säkert 10 minuter oxå. Det är ofattbart! Lycklig lycklig!
 
Tjing!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh Agnes! Jag unnar dig en klippning! Hade jag bott nära så hade jag följt med dig till frissan med de två små!

Svar: haha, diggar inte frillan Emma? =) Men tack för omtanken.
AgnesGrapeNutti

2012-09-12 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0