Äntligen helg.

Det är skönt med helg, det innebär att vi är två med barnen i två hela dagar. Igår var jag trött, när jag tänker efter var jag det förra fredagen oxå. Kan vara att det är slutet på veckan och att jag under helgen oxå flytt en chans att vila. Trodde inte det skulle vara så i och med att jag bara var hemma, men jag inser att två små kräver en del. Sen slappnar jag av mycket bättre när vi är två vuxna om ansvaret. Kanske inte så konstigt dock. Då behöver jag aldrig vara orolig att jag inte räcker till.

Nu har jag snart varit vakten en timme för amning och rapning, och barnen verkar kunna somna om, så jag ska passa på jag med. Skönt. Godnatt igen då.

Förresten har jag hittat hur man lägger till en bild vid mobilbloggandet så då budet jag p en fin från igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0