Trött

Sitter och matar mina barn. Elsa har ätit och somnat om hos sin far, Angelica äter för fullt.

Det har varit en mysig lördag där sambon gav mig sovmorgon. Han tog på sig morgonbuset. Det var skönt. Efter det så var det bara en skön förmiddag. Barnen skypade med sin mormor, morfar och moster. Sen åkte vi till stan och grattade fina Frida som fyllde år.

Sen hade vi en skön lördagskväll. Barnen somnade och vi kollade film. Jag lagade en nötstek till middag. Den blev perfekt stekt, lite blodig i mitten. Stekta trattkantareller till. Mums.

Nu är Angelica mätt och det är dags att somna om. Somnade runt halv elva idag. Skönt, för jag är ganska trött... Gäääsp.

Bjuder på en fin bild på mina fina små.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0