Tacokväll

Idag blir det tacos till middag. Mums! Var länge sen. Just nu sover tre av fyra i familjen. Stefan och Angelica de har sovit i säkert en timme nu, Angelica något längre till och med. Jag och Elsa gick ner och förberedde middagen, hon lekte i babygymet medan jag gjorde guacamole och hackade grönsaker. Köttfärsen gjorde jag klar igår för jag trodde vi skulle käka tacos då, men Stefan kom hem med sallad från McD, så den gled ner. Så vi försöker idag istället.
 
När middagen var förberedd gick vi upp och Elsa åt och sällade sig till de sovandes skara. Nu väntar jag bara på att Angelica ska vakna och äta innan jag ids försöka mig på det.
 
Ikväll blir det väl forrtsatt mys. Om barnen sover gott så kanske jag försöker mig på att hinna skriva lite från tiden på sjukhuset. Jag försöker renskriva dagboken jag skrev i princip varje dag där.
 
 
Nu verkar min yngsta dotter vakna så nu är det matningsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0