Jomenvisstserru.

Bara två dygn kvart sen är mamma, pappa och syster här. Det ska bli riktigt mysigt. Jag längtar.

Vart på återbesök på neomottagningen igår. De fick ok-stämpel av läkaren och sjukgymnasten. Skönt. Angelica hade dock gått upp lite lite, så måste ringa bvc och boka in en ny vägning för att se om hon går upp. Annars tycker läkaren att vi bör börja ge lite ersättning.


Så här tycker Angelica (och jag) om det. Nej, vi hoppas det bara var en tillfällighet att vågen visade så lite och att det hämtat upp sig till nästa gång.


Händerna är så goda...


Fina Elsa.


Idag var jag och lunchade med mammorna och bebisarna från föräldragruppen. Trevligt. När jag kom hem tog jag en skön promenad med Towe i blåsten.

Nu blir det att mysa lite framför greys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0