Ännu tröttare...

Efter en natt där barnen vaknat varannan timme för att äta så är jag riktigt trött. Jag har lagt mig i sängen för att sova nu.

Angelica har vänt på sig idag. En gång från mage till rygg. Lillpigan. Men hon vägrade göra om det. Men vi får öva mer. Busa på golvet är superkul. De ligger och jollrar och mår bra. Elsa fortsätter vända från mage till rygg. Men inget mer. Angelica har verkligen kommit in i den orala fasen och stoppar i mun. Leksakerna från babgymet tar hon tag i och rakt in i munnen. Elsa har börjat skrika i falsett när hon blir arg eller exalterad. Vilka röstresurser den ungen har. Undra vem hon ärvt det av? Angelica ligger och pratar högt och mycket. Det känns så roligt alltihop.

Idag är barnen badade oxå. De luktar lite extra gott som nybadade. Riktig bebisdoft.

Vi har inga planer för veckans dagar. Vi ska väl bara mysa på och ta dagen som den kommer. På onsdagkväll kommer förhoppningsvis mina kollegor på besök. Jag saknar dem så det ska bli roligt. Då fyller även min fina syster år, det fått jag inte glömma.

Nej nu godnatt.



Kommentarer
Postat av: mamma

Muores hjärtegryn, saknar er!

2012-10-14 @ 22:40:22
Postat av: Sussie

Visst är det elsa som har något i munnen på bilden? :P

Svar: Japp. Sina händer.
AgnesGrapeNutti

2012-10-15 @ 02:23:19
URL: http://susslarn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0