Måndagsmys på östra rundgatan.

Barnen hart precis somnat middag i sina babynest.


Elsa


Angelica

Själv kollar jag på min favvotvserie.


Jag vet inte vad det är med bilderna när jag bloggar från mobilen. I albumet är de rätt väg. Vet inte hur jag vänder dem. Tips?

Internet på min dator vill inte fungera så därför blir det sneda bilder och få uppdateringar.

Barnen älskar att stå upp mycket nu. Ligga och mysa dom små bebisar är bara okej när de är trötta. Så sitta och stå är det som gäller i famnen nu.

Angelica har hittat sina fötter nu. Hon håller i dem riktigt ofta men jag hinner inte fota för hon tar bort händerna innan jag har tagit ett kort.
Men vi lullar på här hos mor och far, ca en vecka till. Besök är välkommet, helst under dagtid. På kvällarna har vi trötta bebisar och en trött mamma.

Nu luta mig tillbaka i soffan. Snart vaknar de nog.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0