Fullt upp...

Jag har haft fullt upp nu den senaste veckan. Jag har knappt startat datorn och jag har inte tagit mig tid att skriva här. Jag har ju haft finaste syster på besök.

Muossa med Angelica


Muossa med Elsa

Nu är jag i Kullen hos mamma och pappa. Vi kom i söndags och jag har haft fullt upp. Storebror hämtade upp oss från tåget och sen spenderade vi hela söndagen där. Vi blev bjudna på en jättegod middag som min bror lagade. Sedan mös vi på där tills pappa och mamma kommit hem.


Enu och ipmi med Angelica.

Igår spenderade jag hela dagen hos mormor och morfar. Blev bjuden på middag.

Köttsoppa. Mums.


Gammelmorfar med Elsa


Gammelmormor med Angelica.

Idag hälsade jag på Stefans mormor, här håller hon i Angelica.



Sen när jag kom hem så dök Lina upp med sina barn. Riktigt roligt att få träffas.

Nu sitter jag bara och väntar på att barnens mormor och morfar ska komma hem från jobbet.

Jag vet ej varför bilderna är vända åt fel håll. Jag kan inte vända dem, skriver från mobilen. Typiskt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0