För 9 månader sedan...

...föddes dessa två:
 
De är de vackraste jag vet! Elsa till vänster och Angelica till höger.
 
Idag har jag lagt upp ett klipp på facebook där de för allra första gången bryr sig om varandra. Jag kan tyvärr inte kopiera det och lägga in det här. Hittar inte kabeln till telefonen... Men de började med att ligga på rygg bredvid varandra, men sen så har de båda vänt på sig och masat så de ligger ansikte mot ansikte och skrattar mot varandra, i säkert 10 minuter höll de på så. Och Elsa har aldrig skrattat innan, inte sådär. Hon har lett med hela ansiktet och låtit lite, men inte detta hjärtliga skratt. Jag smälter så söta de var mot varandra. Nu börjar säkert en rolig tid för oss här hemma! Titta på klippet på min facebook.
 
Så här söta är vi:
 
Här är det bara massa kärlek!
 
Sen är jag bara glad. Känner mig nöjd med livet. Har vägt mig och väger mindre än jag gjort på många år. Yeey! Just nu finns inte tid och energi för träning och någon speciell diet då jag ammar, men barnvagnspromenaderna och lite tid att äta verkar göra susen! Helt okej för mig, hade varit tråkigt att gå upp i vikt.
 
Barnen har börjat äta och de äter faktiskt. Elsa verkar gilla det här med mat.
 
Även om just den här bilden gör dem rättvisa.
 
Nu vaknar de små liven efter eftermiddagsluren. Nu är det dags att gosa med bebisar igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0