Rubrik saknas...

Biiip... Hjärnan är alldeles tom. Jag har mycket att stå i och många tankar som snurrar, och därför står det mest still för det är för mycket helt enkelt...

Imorgon har jag fullt upp, hinner inget förutom jobb och kvällens planer...

På lördag är det dags att fara norrut mot Luleå, för på söndagmorgon går flyget mot Turkiet. Ingenting är packat... Aaaah! Paniken!! Men, det jag inte får med mig blir glömt helt enkelt...

Igår var jag och gosade med en vecka gammal bebis. Det är min söta väninna som fått en världssöt bebis. Shit så himla kär jag blev. Men jag hoppas jag får gosa när helst jag vill...

Men idag då? Riktigt sjåigt på jobbet, jag vet inte vad barnen fick i morgonvällingen, men herreje säger jag bara. Sickna busungar! Men söta som socker är de, så jag förlåter dem. Men en trött Agnes satte sig i bilen hem och konstaterade att det är en av de få stunder jag skulle hinna sitta denna kväll... Hem och påbörja matlagning. Fick då veta att middag fanns hos svärmor. Köttsoppa! Har inte ätit det sen jag började med LCHF, för det är inte så mycket i den jag kan äta. Men jag petade bort morötter och potatis, åt kött och lite palsternacka och lite kålrot och massa buljong. Väldigt god soppa verkligen! Doppade några ostskivor i buljongen i stället för bröd. Ruskigt gott!

Sedan hem och fix och dona, lunch för morgondagen tillverkades - kasslergryta. Fixade och donade lite till... Klockan var nu mot 21... Phu... Upp på crosstrainern och körde mig svettig och sedan lite magövningar framför tv.n... Sen klippa och måla tånaglarna. Fila och måla naglarna. Jepp, lite fåfäng är jag. Men måste bli fin inför resan... Packa? Just ja! Äsch, jag tar det på lördag...

Nu mot sängen. Vet ni, det är fredag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0