Det är mycket nu...

Full rulle för mig nu för tiden, både på jobb och privat. Helst när jag fått för mig att motionera. Blir så lite tid för soffhäng, men vad sjutton. Är nog värt det i slutändan.

Har haft tre ganska svettiga pass varje dag nu i tre dagar. Får hoppas motivationen håller i sig så jag tränar resten av veckan oxå. Det blir nog bra hoppas jag.

Gjort månadens roliga oxå - betalat alla räkningar. Well, det måste väl göras, men jag skulle gärna slippa...

Wordfeud har blivit lidande oxå på grund av mitt "stressiga" liv. Men det är kanske bara bra. Idag var en lång arbetsdag, men hade en friskvårdstimme mellan jobb i barngrupp och föräldramötet vi hade på kvällen. Den timmen ägnade jag åt svettig stavgångsprommis med inslag av joggingintervaller för att öka puls och även fart. Nöjd med mig själv.

Planen var att hoppa i säng nu. Börjar först 9 imorgon, men stänger hela bygget så bir en lång dag på jobbet. Ska jag orka upp för en stavgångsprommis innan jobbet? Jag ställer klockan och så hoppas jag att jag kämpar mig upp...

Borde packa oxå.... På söndag går flyget från Luleå med destination Turkiet. Längtar massor!  Men inget är packat so far, men jag hinner väl... =) Och det jag glömmer, det glömmer jag.

Men de kommande dagarna jobbar jag ganska länge på eftermiddagen, och sedan ska jag hinna fixa här hemma oxå. Och även fixa inför födelsedagsfesten vi ska ha för min kollega på fredag. Äsch, jag hinner. Mindre tv och wordfeud, mer fix, packning och motion.

He bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0