Tiden går fort.

Det har visst blivit fredag igen. Denna vecka har gått fort. Det var nyss helg tycker jag. Men visst är det skönt, med helg menar jag såklart. Älskar mitt jobb, men det är skönt med ledigt.

Känner mig lite piggare nu, eller nåt. Var på en skön stavgångsprommis i torsdags när jag hade öppningsdag. Gick uppför bobäcksvägen en sväng. På hemvägen så tog jag några joggingsteg oxå. Kändes sjukt bra, så ska försöka göra om det fler gånger.

Mår fortfarande riktigt bra med denna nya kost. Längtar efter än mer energi så jag orkar träna mer, för lusten att träna är där, men inte riktigt orken tyvärr. Men jag tror nog det kommer, helst med tanke på att sommaren snart är här.

Idag har det varit en mysfredag. Lite lugnare tempo på jobbet. Sen middagslagning med kärleken min, och sen mys framför Avatar. Riktigt toppen. Nu blir det nog snart sängdags, lite trött efter veckan. I helgen blir det lugna gatan. Inga planer alls. Men är det lika kallt imorgon så blir det nog ett varmt skumbad, för jag fryser. Orkar inte tappa upp ett bad ikväll dock. Haha, herregud vad jag låter slö märker jag. Ska rycka upp mig... imorgon...

Inte gjort ett enda snedsteg med tanke på min nya kost so far, vad jag vet i alla fall. Förutom jordgubbarna då. ;) Me like!

Näe, blir nog inget mer intressant från denna dam ikväll. Hjärnan har frusit. Sängen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0