Lurig lördag...

Undras vad den mer kan ha i sitt sköte? För mig har det hittills inte gått alltför bra... Jag har varit sur, riktigt sur. Haha, jag är en tönt. Sedan drog Stefan på larm så jag putsade fönstrena på övervåningen. Så nu är det gjort i alla fall. En sak mindre att göra. När jag putsade fönstrena så råkade jag tappa ur en liten hink med vatten på ekgolvet. Roligt. Extrajobb! Superkul... Blev inte gladare för det.

Annars har det inte hänt så mycket. Nu har jag gjort mig lite fin för vi ska på middag hos Towe och Kent. Grilla! Mums! Jag har marinerat lite kött på förmiddagen och lite champinjoner. Sedan blir det sallad till. Orkar inte så mkt mer idag. Får se om jag smuttar på ett litet glas rödvid ikväll, eller om jag skiter i det. Ganska sugen är jag ju....

Nej, nu blir det att gå iväg. Sambon kom just ut ur duschen. Hoppas du har en härlig lördag. Och jag hoppas jag får bli lite gladare... Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0