Today I dont´t feel like doing anything...

Känner lite så just nu. Efter en natt med lite sömn och en tidig morgon så är jag rätt mör. Nu är det helg i alla fall, vilket är skönt! Vi har inget planerat heller så det kan inte bli bättre. Bara få vara och njuta och vila...

Igår blev det ett skönt pass med crosstrainern. Det var härligt, och ett tag sen tyvärr. Jag hade riktigt bra fart måste jag säga och blev riktigt svettig. Måste göra om det snart. Håller nog på att få tillbaka träna-lusten! =)

Vad roligt det är att se statistiken för hur många som läser min blogg. Inte för att det jag skriver är så intressant, men det är ändå kul att se att någon ens ids läsa mina ihopknåpade ord. Det är mycket tankar bakom... Eller inte... =)

Lite halvmulet och blåsigt ute idag. Ibland tittar solen fram, vilket är härligt.

Fuskade lite med en tesked glass idag till de fem jordgubbarna jag åt på jobbet. Jag hade faktiskt klarat mig utan den teskeden, men nu vet jag det till nästa gång. Det smakade inte så bra som jag kom ihåg. Så skönt. Då hoppas jag suget inte finns nästa gång efter glass...

Tänkte ta och kolla nu om det går någon bra slötittarfilm ikväll som man kan halvsova framför. Ser framemot en skön fredag!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kul att du skriver! Här blir det massa jordgubbar ikväll men från frysen. Barnen får glass och mamman får keso. Ha en bra helg! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0