Sista juni...

Då går vi in mot en ny månad. En vecka kvar tills semester. Okej - en vecka och en dag. Mina kollegor går på semester imorgon, men jag kommer hålla ihop med fritids personal den sista veckan. Det blir nog bra. Sista veckan brukar rusa iväg, men nog längtar jag efter lite ledigt.

Igår var vi och såg Transformers 3 på bio. Den gick att se, typ som de andra två filmerna. Men mysigt att göra något med Stefan.

Gårdagen var allt bra härlig hela den. Flexade ut från jobbet redan kl. 11.45 för att dra mig till stranden där jag låg och solade och läste och badade i två timmar. Sedan for jag till stan och köpte lite smått och gott för att sedan sätta mig i parken och njuta tills Stefan kom med middag, Low Carb-hamburgare från Max. Helt okej, och god. Sen bion då, men en bon aqua till. Det räckte fint! En härlig dag var det.

Idag har det varit väldigt varmt och skönt ute. Vi har tillbringat stor del av dagen ute med barnen. Smort in dem, haft hattar på dem och många lite vatten gick åt. De är verkligen duktiga att dricka vatten och det är skönt. Behöver inte oroa sig för att de blir uttorkade i alla fall. Sen kom jag hem och kände mig supertrött... Stefan hade den ugnssmörsteka rödingen nästan färdig så jag ångkokade lite broccoli och slängde ihop en dillsås. Mycket god middag! Suss och Rickard kom och hämtade upp oss och vi drog oss till Sundlinska för lite minigolf. Var trevligt och torsdagsmysigt. Jag förlorade stort - men det är jag van vid... Suss och hennes lilla räka i magen vann. Men det unnar jag dem!

Nu kör vi hårt imorgon, sista arbetsdagen innan helg. Jag är väldigt trött nu så jag behöver sova länge... Det blir sovmorgon på lördag - det säger jag då! Sen är det kvartersfest på kvällen, vi får se om uppslutningen är större än förra året då det var vi och två familjer till. Men vi hade superkul då, så det blir nog lika kul denna gång även om det blir lite folk.

Nu tänkte jag lägga mig tills sängs och läsa lite innan jag somnar. Trött som tusan, men jag MÅSTE läsa innan jag somnar, det går bara inte annars... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0