Life as I know it...

Datorn min är på upphällningen. Den flimrar och allt vitt är gult. Så Stefan har provisoriskt ställt upp en tv-skärm på bordet och gett mig ett tangentbord så får jag köra så här tills han köpt en ny. Nu reagerar ni kanske. Vaddå tills han köpt en ny? Läget är så att jag tydligen får ärva min kära sambons dator och han får köpa en ny. Rättvist kan man tycka?! Jaja, han behöver väl en bättre dator än mig. För mig duger det att internet funkar.

Sicket väder vi haft idag. Kallt och regnigt i morse, mulet på eftermiddagen och nu är det blå himmel! Hoppas vädret med blå himmel och sol håller nu fyra-fem-sex veckor. Nej då, jag begär inte mycket alls. Bara en varm sommar.

Idag har jag planterat ut basilika, dill och persilja från Hällnäs trädgård. Måste stödja det lokalproducerade! Min favoritört timjan måste jag dock köpa också och planera ut. Älskar örtkryddad mat!

Efter jobbet idag åkte jag genom Vindeln och där stod en fiskhandlare! Jippi, så nu är den gravade laxen kirrad till midsommar! Hur firar du din midsommar? Själv blir det sill-lunch som består av gravad lax, sill, räkor, ägg och olika röror. Längtar massor efter maten! Middag brukar bli grillat. Mums! Något glas vin till det så blir det nog härligt. Ska försöka att inte gå snett på foten eller ramla i någon trappa bara.

Foten ja! Den mår bättre. Gick utan krycka men haltar lite. Det känns lovande måste jag säga.

Det känns som om jag behöver lite lång helg nu igen. Var ju flera veckor sen sist! Goodie. Så, kort-dag imorgon. 6.30-13, men tror nog jag får flexa vid 12. Om mina kollegor är lika snälla som de brukar vara. Tjing då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte dragon Kram

2011-06-23 @ 17:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0