Semestern är över

Har lagt bloggandet på hyllan under semestern. Lagt ganska mycket på hyllan under semestern förutom LCHF. Jag har skött mig relativt bra. Jag har inte gått upp i alla fall! Jag har till och med gått ner 2 kilo. 11 kg på 12 veckor med semester där emellan. Inte illa pinkat för att vara mig om jag ska vara ärlig...

Tränandet har blivit liggande på hyllan tyvärr. Men har promenerat en del coh försökt intervalla med jogging. Inte så ofta dock. Men känns som om jag börjar komma på banan och ställde mig på crosstrainern idag och körde ganska snabbt i 30 minuter. Blev motiverad och sugen att fortsätta. Dock har jag kvällsmöte imorgon så då orkar jag nog inte ställa mig och träna kl. 21.30 efter att ha jobbat sen 7... Ska en sväng till frissan där emellan dock och fixa håret. Behövs efter en hel sommar utan att klippa det.

Jag ser framemot en härlig höst. Har två utlandsresor bokade. En till Kreta med Kent, Towe, Terje och Stefan såklart, denna resa blir 1 september. Den andra resan blir med hela familjen till Turkiet i början av oktober. Well, det ska bli skönt. Det kan jag inte hymla med. Idag ordnade jag vikarie oxå, så nu är det bara att slappna av och längta...

Har jobbet en och en halv vecka nu och det är härligt på jobbet. Det är skönt med semester, men jag älskar mitt jobb... Har saknat kollegorna. Barnen har vuxit och pratar och gosar. Skönt med vardagslunk...

Nu ska jag fortsätta med Greys Anatomy Maraton. Tar några avsnitt per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0