Avresa imorgon...

Taggar järnet. Imorgon så blir det avfärd mot huvudstaden för att sedan på torsdagmorgon ta flygplanet ner till Grekland och Kreta. Längtar väldigt mycket till resan nu och jag hoppas vi kommer få en härlig tid. Men det är jag säker på att ví kommer få. Har packat nästan färdigt nu. Det känns sjukt bra. Jag är redo!

Jag ska bara köra ett pass jobb innan. Det blir 9-17, jag får stänga bygget innan jag får pallra mig hem. Men det är ok. Då får jag kramas länge med alla mina söta barn. Det gillar vi. Jag kommer sakna sötisarna medan jag är borta. Men jag kommer ju tillbaka som tur är! =)

Lillebror hämtade jag från flyget igår. Nu har han flyttat tillbaka till Umeå för några månader medan han skriver examensarbetet. För tillfället bor han här, men flyttar så fort han får sin bostad vilket är på torsdag tror jag. Då försvinner massa grejer vi har som vi fick "magasinera" under de 8 månader han varit på vift. Vi kanske måste investera i en massa möbler...

Nu blir det lite tvtittande och lugn innan jag taggar jobb.

Ha en skön vecka när jag är utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0