Vinter igen...

Fick  några frågor som jag tänker svara på först. Jag kliver upp kl. 5.45 på morgonen och går 30 minuter. Kommer hem, duschar och fixar mig och åker till jobbet 6.50. Frukost serveras på jobbet kl. 8. =)

Morgonpromenaderna hänger med än, uppdaterar er... =) Idag gick vi även en längre sväng ner till affären efter jobbet innan middagen. Nog är vi duktiga, två promenader på en dag... :P

Jobbet fungerar fint. Trivs som fisken i vattnet.

Nu har det blivit kallare igen. Känns att det biter fint i kinderna när man är ute med barnen. Dock lyser solen så på eftermiddagarna är det skönt ute.

Var helt underbart i Gällivare i helgen. Hann med allt jag ville, och lite till! Det är ändå kärlek... =)

Läser Sagan om Ringen triologin, går lite segt. :P Men det är sånt man får ta.

Dags för middag. Lite sen p.g.a prommisen. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0