Onsdag den 25/3

Ja, det stämmer. Onsdag idag, igen. =) Veckorna, till och med månaderna rinner iväg. Det är snart påsk! Jag hinner inte med. Känns som om jag började jobba igår, men är över 2½ månad sen. Shit shit. =)

Men trött är jag fortfarande. Så trött att jag inte har någon lust att kliva upp på morgonen för mina pormenader, men det gör jag ändå! Sug på den ! =) Jag kliver upp, fast jag är så trött att jag knappt inte orkar gå, jag typ sover halvvägs och vaknar först på vägne hem. Men har en runda som jag går, så det tar ändå lika lång tid, inget fusk bara för att jag är trött....

Våffeldagen idag. Såklart vill sambon äta våfflor, men en gång per år kan man väl offra sig. =)

Händer inte så mycket i mitt liv som jag kan berätta. Vaknar, promenerar, jobbar, lagar mat, kollar tv, somnar. Det är mina dagar, alla veckodagar. :P

Så, det var den spännande uppdateringen. =)

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Marion

Du sover inte så mycket och är inte så trött av någon annan orsak?? Jag börjar bli lite suspekt =P

Bra att du orkar promenera du är verkligen strong måste jag säga. Jag hade gett upp för längesedan !

Guld till dig, fast nu måste jag iof sig har ett guld som vill ut på morgnarna, han är med mig nu igen :D

2009-04-18 @ 18:16:47
URL: http://www.metrobloggen.se/enpersika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0