May the force be with you...

Åh, framtid?! Vad vill du mig? Vad har du i ditt sköte för mig? Vars ska jag? Vad ska jag göra? Mycket funderingar kring dig... Ge mig en liten inblick, så jag slipper oroa mig...

Jaja, screw it...

Middag igår med lillebror och kussen. Gick på Olles... Men var riktigt trevligt! =)

Star Wars maraton började idag, med Sandra och Elina. Spännande spännande. Hann med första filmen ikväll.

Skön prommis idag i solen! Love sol! Bor man på rätt ställe då?! =P

Sambon i Hemavan med jobbet. Kommer hem imorgon. Skönt att få rå om sig själv, men saknar honom ruksigt ändå. Det är nog kärlek. =)

Kommer nog uppåt till Gällkamarknan... Måste få mig en Souvaskung... =) Och kramas med syster, mamma, pappa och även storfrämmandet från söder... =) Juppi Hoh!

Är nog dags för sängen snart. Så man orkar jobba på måndag. =P Veckorna går ruskigt fort, men nog längtar man till vårsolen. Skidrandes på sjön med en rygga full med varm choklad och korvmackor. U and me Sandra...  =)

Gonatt och sussa sött.


Kommentarer
Postat av: Syster

Klart som tusan du ska komma! Jag vill KRAMAS <3

2009-03-08 @ 13:37:18
Postat av: Anonym

Då kommer jag, så får vi KRAMAS! =)

2009-03-08 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0