Kära dagbok...

Då har ännu en vecka sprungit iväg. Tiden har gått riktigt fort. Har redan jobbat 2 månader i Vännäsby. Hojja, hinner inte med. =)

Redan dags att åka till Gällivare till helgen. Det var ju flera veckor sen vi funderade på det och nu är dagen snart här. Få komma hem och kramas över helgen. Det blir trevligt.

Hade en liten trevlig reunion i går. Drack några glas vin, spelade guitarhero world tour och Uno. Var trevligt och pratade mycket. Kändes kanon.

Solig dag idag, tog en skön prommis. Härligt!

Haft en bra motionsvecka, promenerat varje morgon, vattengympan var jag såklart på oxå. Nu köra vi nästa vecka samma sak. Dock blir det att promenera i Kullen lördag och söndag. =)

Möte onsdag, vattengympa torsdag. Annars är veckan lugn. Plus det jag tjatat om en bilresa 100 mil i helgen.

Uppdaterade mitt CV idag, sista ansökningsdagen för jobb på tomtebo efter sommaren. Sökte såklart. Måste göra sånt nu, eftersom man bara har vikariat till 30 maj. Om man inte blir erbjuden fortsatt. Men man kan ju bara hoppas och önska!

Är dock väldigt trött just nu efter jobbet. Somnar gärna tidigt och sover länge. För trött tror jag. Hoppas det lugnar ner sig så att tröttheten går över. Har inget privatliv alls. Det är matlagning, sova och jobba som gäller. Och promenera. Kanske däröfr jag är tröttare än vanligt kom jag på nu. Ungefär en månads tid jag klivit upp och promenerat på morgonen, ungefär lika länge jag varit så himla trött. Kroppen måste kanske komma in i rytmen att stiga upp så pass tidigt.

Dags för sen middag, renkorv och makaroner blir det idag. Gott gott. Sen Star Wars 4 till efterätt... =)

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Marion

Vad kul och läsa att det verkar gå bra med morgonpromenaderna och träningen ! Du är verkligen grym som verkligen kliver upp varje morgon och inte tar en sovmorgon som jag kan tänka mig känns väldigt lockande av och till. När du fått rutin på träningen och kroppen vant sig blir det nog bättre :) De säger ju att det tar någon månad för kroppen att ställa om sig till nya rutiner. Som en motor, i början drar den något fruktansvärt med bränsle men när den väl är inkörd drar den inte alls så mycket energi :)

Blir det att åka hemmåt något över påsk??

Kram !

2009-03-15 @ 23:01:26
URL: http://www.metrobloggen.se/enpersika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0