Ännu en dag med huvudvärk...

Nu är det, jag vet inte vilken dag i rad som jag har huvudvärk. Molande hela dagen på jobbet, men bryter ut med full kraft i bilen på vägen hem. Hur länge står man ut? Börjar med Ipren idag och ser om det hjälper. =) Försöker även dricka mycket, men erkänner att man glömmer det ganska ofta.


Annars är det bra. Fortsätter med morgonpromenader. Håller er uppdaterade om jag slöar till. Då får ni peppa upp mig. =) Som det är nu känns motivationen på topp. Jag har mina mål. Står dock still nu med viktnedgång/uppgång sen några veckor tillbaka, det blir att satsa hårdare. Ska göra det. Kanke plussa till med lite gymträning på brandstationen en gång i veckan oxå? Ska berätta om det funkar. =)

Nu min dagliga dos av Greys Anatomy. Stefan lagar köttfärsås till middag. Gott. =) Fullkornsspaghetti förståss... =)

Tack för allt stöd jag får och all peppning. Fortsätt så! Blir superglad. Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur tidigt kliver du upp om morgnarna för prommis? Och hur länge är du ute och går?

2009-03-19 @ 17:37:23
URL: http://nilamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0