Uppdatering...

En liten uppdatering av mitt liv. Inte så värst mycket som har hänt, men är som roligt att skriva av sig lite så kanske livet lättar. 

Trött som tusan igår, somnade i soffan framför en film. Blev att gå och lägga sig, tyvärr vaknade jag till liv då och låg och läste en stund. Var ruskigt trött i morse. Klev upp och fixade i ordning mig och åkte till jobbet där jag hängde helda dagen. Känns bättre och bättre dag för dag. Hade samling med storbarnen och det gick ju galant. Toppenskoj!

Trött idag också. Hade gärna velat sova en snutt. Men vet att jag då får svårigheter att sova inatt, så jag sätter mig här framför datorn istället för att att läsa en bok, för läser jag, så somnar jag.

Är ruskigt frusen nu för tiden. Händer och fötter blir aldrig varma. Märker det främst när jag ska sova. Är alltid iskall om fötterna även om jag ligger under täcket en längre tid. Måste nog börja sova med sockar, men även kanske vantar när jag läser. =)

Middag, orkar inte. Vet att jag snart  måste ställa mig och göra i ordning något att äta när Stefan snart kommer hem. Blir väl korv och makaroner.

Ska nog ta mig en kopp hett grönt mint-te med honung i. Det suktar jag efter. Då blir jag nog varm. Dags för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0