Söndag...

Jahapp... Då var det Söndag. Jobbar imorgon, lite extra. Bra det. =) Sen möte på kvällen... Även extra cash... Men de kommer ju först i slutet av nästa månad. Så denna månad får vi inte slösa lika mycket pengar, jag och karlen. Tur att vi inte är slösor... Det enda jag måste göra är ju, som jag gjort letat i flera veckor nu, att köpa en ny bil... Jag hittar ingen som jag verkligen, verkligen vill ha... Måste hitta en snart, annar sfår vi köpa en skrotbil för 30 000  och sen får det vara bra för några år.

Började kolla Pestens Tid igår, dock är den 6 timmar lång, så vi såg 3 timmar igår och så ser vi resten idag... Stephen King.... uaäää... Skrämmande... =)

Ja, då var funderingarna uppe igen på hus... Vi är så sugen att köpa en tomt och bygga ett fint litet (stor egentligen) hus.... =) Har för många krav för att det egentligen ska finnas något hus som har allt jag vill ha om jag inte bygger ett själv. =)

Det räcker så. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0