Söker bil med ljus och lykta.

Skrev ett långt inlägg för några dagar sedan men det blev något vajjsing och inlägget försvann. Agnes morrade och orkade inte skriva om det.

Letar bil like crasy... Börjar bli less, men även van och börjar lära mig lite... Vi vet inte riktigt vad vi vill ha... EN likadan som vi haft? En sedan? En annan modell?! Volvo? Saab? Japanare? Hur ska man kunna välja?! Är det inte bara att köpa en och så är det bra sen?! =) Varit på ett flertal olika bilfirmor, kollar blocket och är runt och kikar på bilarna privat, kollar kvarndammen.se osv.... Hittar väl rätt någon gång...

Jobbar och står i.... Känns bara bättre och bättre. =) Trivs bra, försöker ta för mig och "visa framfötterna". :P Vilket jag missade på förra jobbet... Dock är detta bara ett vikariat men det känns ändå bra verkligen göra sitt bästa och inte hålla igen. Underbara kollegor! =) Söta små barn...=)

Känner mig allmänt orolig och nervös... Inför livet, framtiden... Allt... Hoppas känslan går över snart... Är som jobbigt att känna så... Men blir kanske bättre när vi hittat en bil, man har kommit in bättre i gängorna på jobbet och kollat hjärtat och börjat gå ner i vikt...

Vill verkligen gå ner i vikt... Orkar inte detta längre... HJÄLP MIG!!!

Har funderingar på om detta skulle funka:

- Promenad i princip varje dag
- Vattengympa 1 ggr/v
- Styrketräning Brandsta 1 ggr/v
- Skidåkning helgdag 1ggr/v

- Sluta med sötsaker för ett halvår/år.
- Ingen skräpmat.
- Tänka mer positivt. TRO PÅ MIG SJÄLV OCH MIN FÖRMÅGA ATT LYCKAS!
- Våga ta hjälp!

Vad tror du om det? =) Hoppas det kommer funka... Är min plan i alla fall... Jag TROR på mig själv!

Nej, mer bilkoll på kvd.se =)

Pöss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KLART DU LYCKAS! Älskar dig<3

2009-01-21 @ 21:39:55
Postat av: Lill-Kusin

Hej Agnes! Bara man slutar med sötsaker, så som godis och så, och inte faller tillbaka. Sen är det viktigt att minska portionerna, för man äter mycke mer än man egentligen behöver. I början kan de kännas tungt, men man överlever ju, å de är därför man äter. Sen måste du komma ihåg att äta regelbundet, 3-4 timme... Och dra me Stefan på detta oxå, då kan ni motivera varandra! Ja tror på dej!!!!

2009-01-22 @ 15:22:07
Postat av: Malin

Det är klart att du kommer lyckas, bara du tror på dig själv och har tillräckligt med motivation. Stöd från den närmsta omgivningen är också viktigt.

Ta dig inte "vatten över huvudet" när det gäller motion, då kan det gå käpprätt åt h*vete rätt fort (du tappar lusten). :o)

2009-01-22 @ 19:31:14
URL: http://nilamz.blogg.se/
Postat av: Syster

Skrev där uppe men det står inte att det var ja´g.. Klart att du lyckas! Vi tror på dig åh det vet du! Du lyckas om du tror på dig själv! Träna med stefan så blir det roligare! Ville bara säga igen: VI TROR PÅ DIG OCH ÖNSKAR INNERLIGT ATT DU KLARAR DET!

2009-01-23 @ 16:21:20
URL: http://meahcimanna.blogg.se/
Postat av: naima

Hej!

Hördu, visst kommer du lyckas bara du vill det. Om du vill så in i bomben så KAN du det också.

Jag tycker det låter bra, allt det du skrivit..iallafall till en bra början sedan kan du ju öka träning eller ja, jag är inte direkt ngn expert:p Men LYCKA TILL:)



kramkram från naima

2009-01-23 @ 22:59:21
URL: http://biebbmukid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0