Hjärtfel?! och ny bil...

Som jag skrivit tidigare så har jag ju voltat med bilen. Så nu är det full rulle efter att hitta en ny bil. Varför är man så låst på just en Saab?! Finns andra bilar... Eller?! Jaja, försöker titta efter en bil till Agnes... Har du en fin bil, inga fel vill jag ha på den, så hojta till... Får inte vara för dyr heller... :P

Sen så är jag något orolig... De ringde från kirurgen på sjukhuset och berättade att jag har förstorade kärl i mitt hjärta, detta kan innebära att en av mina klaffar inte fungerar som de ska och detta kan ha hänt i olyckan... Om jag är mer anfådd och har sämre kondis än vanligt ska jag uppsöka vårdcentral.... Hoppsan vad tungt och andas jag fick.... :P

Nej, blev orolig som fan faktiskt... Ska till vårdcentralen 2/2 och hoppas att de kan lyssna efter blåsljud på hjärtat... Min egentliga anledning för besök till läkare är att få hjälp att gå ned i vikt, eller få remiss eller något till någon som kan hjälpa mig. Hoppas att jag inte har något blåsljud på hjärtat men om det finns där vill jag ha hjälp... Mamma säger att det kanske även kan vara något medfött, för vem fan har kollat på mitt hjärta innan detta?! Ingen... Och farmor dog ju ung... Kanske inte bara är dålig kondis man har, kanske har man hjärtfel?! Om det är det ska jag skylla på att det är därför jag är fet som en gris... För att jag alltid haft dålig kondis och inte orkat träna... :P Vi skyller på det... ;)

Det går bra på jobbet... Eller hyfsat bra... Så pass bra man kan förvänta sig då... :P Har gått tre dagar nu och börjar rota mig lite... ;) Trivs i alla fall toppen bra!! Fina lokaler, underbart trevlig personal och barnen har så mycket att ge mig...

Blir bara så ruskigt sugen efter ett eget knyte.... :P

Jaja, dags att slappna av efter en jobbig dag... =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Tänker på dig.. :) Kram

2009-01-15 @ 22:05:06
Postat av: Syster

Inte har ngn sagt till mig att det kan vara fel på ditt hjärta! RING MNIG PÅ EN GÅNG!!

2009-01-16 @ 15:03:10
URL: http://meahcimanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.

Grattis på namnsdagen. Kul att du trivs på jobbet. Men vänta med det dära lilla knytet... Du hinner tids nog.

2009-01-21 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0