Glad för allt stöd.

Sitter här och börjar komma på lite funktioner med detta bloggande. Ser att man måste godkänna kommentarerna... :P Börjat göra det nu. Läser och blir glad för alla råd och stöd. Jag vet att det kommer bli tungt men jag ska kämpa.

Det är riktigt roligt att upptäcka att någon faktiskt läser min blogg. =) Trodde inte det från början, men försöker med lite reklam på msn och fejjan. :P

Snart dags att sova. Är trött. Ännu inte hittat någon bil. Blir det en ny Saab eller en 4hjulsdriven sak?! Passat, Skoda Octavia kanske?! =)

Fredag imorgon. Denna vecka har gått lite för fort, har inte hunnit med och hunnit fatta att jag jobbat denna vecka. =) Hoppas vi får en bra och mysig jobbdag imorgon. Mer bilkoll... Måste provsitta säger Larsson... Så jag ska provsitta! Alla bilar  jag ser! =)

Fryser, fryser. Trots varmt te och varmt kaffe. Dags för sängen men strumpor och vantar. =) Kollar bara lite handboll.

Måste bara skriva hur STOLT jag är över min underbara syster! Hon är så stark och duktig, modig och vacker! Kan stolt säga att det är MIN syster... (Jaja, P-M och Salle får väl oxå vara stolt över det) =)

Puss älskade syster!

Kommentarer
Postat av: Systern dåe :D

Ahw! Förstår inte vad du har att vara stolt över mn :S :p är stolt över dig också! Bara så d vet! Älskar dig<3 När kommer ni hit??

2009-01-23 @ 16:18:57
URL: http://meahcimanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0