21.00 It's monday, I'm in love.

Jobbat idag. Lite extrapengar skadar inte. Hade även möte på kvällen.

Alla människor har framtidsdrömmar eller hur? Eller jag hoppas i alla fall att du har det.

Jag har framtidsdrömmar. Jag hoppas att alla kommer att slå in och att jag då har nya drömmar och önskningar om hur framtiden ska bli. Drömmar om bröllop, ny bil, ett eget drömhus, att jag är sund och hälsosam och att vi får några barn. Kanske kanske... Hoppas hoppas...

Blocket.se är nog den internet-sida som jag spenderar mest tid på nu. Flera gånger om dagen går jag in där och kollar och sitter minst 30 min/gång. Ska jag hitta någon bil snart eller?!?! =)

Lite huvudvärk. Börjar 7 imorgon, måste upp före 6. Gäsp... =)

Uppdaterar mer en annan dag. Puss

Kommentarer
Postat av: Marion

Du är så stark och envis att du klarar allt ! Har du väl bestämt dig så brukar du oftast få som du vill och det inte för att du är bortskämd utan för att du alltid varit en sån stark personlighet med jävlarannaranamma i dig som vet vad du vill när du väl bestämt dig ! Envis som synden fast på rätt sätt, du ger inte upp och du försöker verkligen alltid in i det sista när du bestämt dig för något. Det är det som är det viktiga, att man försöker för att inte tala om att våga försöka. Bara det ska du ha en jätteeloge för och all cred i världen. Det kommer nog vara jättetungt men du ska veta att jag och många andra tycker du är jättestark, att dessutom skriva öppet om det och inte skämmas är bara det värt ytterligare tre eloger till !! :D Du är UNDERBAR gumman och värd ALL lycka i världen glöm Aldrig det. Kram Kusinvitamin

2009-01-29 @ 05:34:19
URL: http://www.metrobloggen.se/enpersika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0