Supergod pastasås och superbra jobb

Att endast hunnit jobba 2 dagar "ordentligt", som jag kallar det, så känns det toppen! Man känner sig redan som om man får mer inblick och barnen vänder sig mer till mig än förr. Det är jätteskoj! =)

Lagade en supergod pastasås till middag! Jag är ju duktig! =) I söndags lagade jag lasagne! Den gick det sisådär med. Men den är ju god. Inte super, men god. =)

Nej, med jobbet känns det bara bättre. Var dock minus 30 grader idag när jag körde till jobbet. Blev varmt till en sisådär minus 23 grader när jag kom hem från jobbet. Skippade promenaden idag. =P Ville inte bli en isbit. =)

Inget annat att berätta. Förutom min 2000 bitars pussel går dåligt. Hunnit med ramen, har som inte motivation för att sätta igång med resten. =) Måste ta tag i det någon gång.

Skriver mer en annan dag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0