Då jobbar man heltid...

Första dagen idag, nu har jag börjat jobba heltid. Första måndagen jag jobbar "på riktigt" sen innan jul. Det gick riktigt bra. Allt som dök upp löste vi. Små situationer, som vi klarar av galant nu. =) Känns riktigt roligt att få träffa lite föräldrar för en gångs skull och få prata och berätta om dagen. Men detta blir nog bra. Kommer nog fixa det här jobbet, hoppas jag. =)

Hemma nu, älsklingen fixar middag, ugnspannkaka blir det idag. Inte det jag är mest förtjust i, men det får väl gå ner. Ibland måste man äta det också.

Helgen var mysig. Åt god mat på Olles och hade trevligt sällskap. Igår var en mysdag, skön prommis i solen.

Idag har man jobbat. Det gick bra, som sagt.

Ska börja lägga ut bilder här. På min fina bil kanske. Men det kommer nog. Måste bara få arslet ur och fota snyggingen.

Men dags för middag. Tack för mig, Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0