Alla hjärtans dag...

Ja, då var den "mest romantiska dagen på hela året" här. =P Solen lyser i alla fall och det äår ganska varmt och skönt ute. Härlig dag med andra ord. Sen har man lyckats med bragden att vara förlovad i 4 år också. Snart dags för giftemål kanske? Äsch, vi ser väl när det händer.

Igår, fredag den 13:e! För mig inföll oturen kring slutet på dagen då mitt högerben började värka nåt så enormt. Det enda jag kan relatera tillbaka till var när jag halkade till lite grann när jag var ute och promenerade på eftermiddagen. Men smärtan var inte trevlig. Vi var hos Kent och Towe och åt lite middag och sen gick vi ner till byapuben. Där var det trevligt med folk men efter en stund fick jag rackarns ont i benet. Smärtan var kvar när jag vaknade, men efter lite massage och stretchning och efter att  hålla benet högt så börjar det kännas bättre.

På jobbet går det bra. Känns som om man börjar komma in i det lite bättre. Måste bara vara mer kreativ! Vad kan man göra med barnen?! Måste bygga upp en ryggsäck!

Idag  blir det en god och trevlig middag på O'learys med Stefan, Kent och Towe. Det  lir nog ruskigt gott! Ska försöka gå karlen att basta med mig sen så att värmen kanske gör att smärtan lättar. Blir nog bra. =)

Men nu, dags för lite lunch. Renkorv med makaroner!!! Jippi! =)

Ha en underbart alla hjärtans! Och sköt om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0